تعمیر جک درب پارکینگ

سیستم درب بازکن اتوماتیک برای راحتی و امنیت بیشتر در مکان های مختلف بر روی انواع درب نصب می گیرد. با پسشرفت علم و فناوری درب های اتوماتیک یکی از ابزار راحتی و امنیت جامعه امروزه گردیده است. با تولید جک های اتوماتیک به بنیان گذار آن کشور ایتالیا می باشد و با پیشرفت این فناوری در ایران در سال های گذشته جنس های چینی وارد بازار گردیده است و با گذشت زمان بتدریج قطعات چینی دچار فرسودگی گردیده است و تعمیر درب اتوماتیک یکی از نیاز های مردم گردیده است.

تعمیر جک درب پارکینگ
تعمیر جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ در اصل یک دستگاه مکانیکی است که عمل باز و بسته کردن درب را انجام میدهد. جک درب پارکینگ درب ساده ورودی خانه شما رو تبدیل به درب برقی می کند. این نوع سیستم برقی برای راحتی امروزه نقش بسیار زیادی را در زندگی شهری ایجاد می کند.

درب اتوماتیک به چند بخش درب های پارکینگی ، درب های شیشه ای فروشگاهی ، کرکره برقی ، درب های صنعتی و ….. تقسیم می شود. درب اتوماتیک شامل برد، چشمی، بازو، ریموت، تنظیمات و راه اندازی ، سیم کشی ، نصب ، تعویض تسمه تعمیر موتور ، تعمیر فولی ، تعویض چرخ دنده ، ترمیم جک های شکسته ، تنظیم کرکره برقی ، تعویض تیغه ، تعویض ریل کنار ، نصب یو پی اس ، تعمیر یو پی اس ، انواع برد ، چشمی ، جک ، فلاشر ، موتور و نصب درب های دولنگه پارکینگی ایتالیایی و درب ریلی ایتالیایی و کرکره برقی است.

کاربرد جک درب پارکینگ

برای تمامی درب های پارکینگ و یا درب های بزرگ می توان از این سیستم استفاده کرد و می تواند سرعت عمل را در رفت و آمد را افزایش دهد. همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری می کند به طور مثال شما در یک کوچه با رفت و آمد بالا زندگی می کنید و وقتی که به ورودی درب پارکینگ خود می رسید و درب پارکینگ شما دارای سیستم اتوماتیک برقی نیست مجبور می شوید توقف کنید تا درب را به صورت دستی باز کنید با این کار هم خودروی شما مدتی روشن می ماند و هم شما ترافیک کوچکی را در کوچه درست کرده اید که اگر درب پارکینگ شما دارای سیستم اتوماتیک برقی بود احتیاج به پیاده شدن نبود و ترافیکی ایجاد نمی شد.

تعمیرات جک پارکینگ
تعمیرات جک پارکینگ

یکی دیگر از کاربرد های سیستم اتوماتیک برقی امنیت آن است به طور مثال شما در یک مکان بسیار خلوت و ساکت زندگی می کنید و باز هم درب شما دارای سیستم برقی نیست حالا شما باید از ماشین پیاده شوید و درب را به صورت دستی باز کنید که اگر دزدی در کمین ماشین شما باشد احتمال دزدی است زیرا شما ماشین را روشن نگه داشتید و از ماشین فاصله دارید و دارید درب پارکینگ را به صورت دستی باز می کنید. از دیگر کاربردها می توان به کنترل ترافیک افراد و یا محدود کردن تردد و یا نصب این سیستم اتوماتیک برقی به دستگاهای امنیتی و نظارتی می باشد.

جک ها بر روی درب های دو لنگه و یا تک لنگه قرار می گیرد. می تواند درب پارکینگ را هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون باز کند و با توجه به نوع آن می تواند درب پارکینگ لولایی را تا ۱۶۰ درجه باز کنند برای نصب جک درب برقی پارکینگ بهتر است از همه بیشتر به تعداد رفت و آمد توجه کرد و اگر تردد بالایی دارید بهتر است به جای استفاده از جک الکترومکانیکی از جک های هیدرولیکی استفاده کنید چرا که سیستم های هیدرولیکی به علت کار با فشار روغن استهلاک خیلی پایینی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 24 ساعته