تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین انتخاب است که چشم انداز ساختمان را تا حد زیادی تغییر می دهد و در هر جایی قابل استفاده می باشد. اهمیتی ندارد که به جه اندازه فضا برای نصب در اختیار دارید، چون انواع  مختلفی دارد و می توانید مدلی رل که به اندازه مکان شما یکی است را انتخاب کنید.
این مدل از درب انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی و پر تردد مانند اداره ها، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توان بخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

این مدل سیستم با بهره گیری از یک حسگر مادون قرمز یا سنسور چشمی حرکت افراد را تشخیص دهد و باعث باز شدن درب می شود. در مراکز و فروشگاه های پر تردد که در کنار پیاده رو ها قرار گرفته اند و ممکن است درب این مراکزها دائم باز و بسته شود باید از یک حسگر که در کف ورودی درب قرار می گیرد استفاده کرد که با توجه به وزن افراد درب یاز و بسته می شود.

امکان نصب و راه اندازی درب در زمان ساخت ساختمان و یا بعد از آن وجود دارد. همچنین قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مراکز اداری را نیز دارد، همچنین می تواند با سرعت بسته شود و در صورت نیاز در وضعیت دائم باز و دائم بسته تنظیم شود. این مدل درب ها از جنس شیشه های سکوریت مقاوم سازی شده  ساخته می شوند که قابلیت نصب آرم شرکت و یا طرحی خاص بر روی آن نیز وجود دارد. جنس قاب یا فریم از آلومینیوم ضد سایش است که می تواند دارای روکش استیل باشد.

تعمیر درب شیشه ای
تعمیر درب شیشه ای

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

استفاده از این نوع درب ها می تواند به زیبایی، باز شدن بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره شود. به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.

شاید تصور کنید که از کار افتادن درب ریلی در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب باشد در صورتی که درب ها می توانند مجهز به یک باتری یا یو پی اس باشند تا در زمان قطع برق انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب تامین کند. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.

از آنجایی که در زمان عبور از این نوع درب نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست این نوع درب جهت استفاده افراد مسن، ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد. این درب ها استهلاک کمتری نسبت به درب های اتوماتیک لولایی و مکانیکی دارد، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست و می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد برای ورود افراد مجوز تعیین کرد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات این امکان را فراهم می سازد تا در هر مکانی قابل استفاده باشد. به طوری که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک
تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

کشویی یا اسلاید

تلسکوپی

گردان

آکاردئونی

مثلثی

قوس دار

به طور مثال برای مکان هایی که فضای کمی دارند از درب اتوماتیک تلسکوپی و در مکان هایی که نیاز به فضای زیاد برای حمل نقل لوازم است از نوع گردان همچنین در مکان هایی مانند بیمارستان ها، بانک ها و ادارات از درب کشویی استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 24 ساعته