تعمیر درب ریموت دار

با اختراع و عرضه درب های اتوماتیک، تحول بزرگی در این صنعت به وجود آمد. درب های اتوماتیک به دلیل سهولت کاربری و مزیت های متعددی که داشتند، به سرعت جای خود را در مکان های مختلف باز کردند. گسترش استفاده از درب های اتوماتیک همراه با طراحی مدل های مختلف درب اتوماتیک و افزایش امکانات و تجهیزات آن همراه بود.

استفاده از سنسورهای مادون قرمز، طراحی درب اتوماتیک با توجه به نوع کاربری آن، توجه به مسائل امنیتی و عرضه درب های ضد سرقت و ایمن اتومات بخشی از این تغییرات محسوب می شود. یکی از امکانات کارآمد و مهم درب اتوماتیک، سیستم کنترل از راه دور است. تکنولوژی ریموت کنترل با استفاده از فناوری بی سیم خود، آسایش و رفاه بیشتری را برای کاربران به همراه داشت.

درب های ریموت دار بدون نیاز به حضور فرد در مقابل درب منجر به باز و بسته شدن درب می شود. با این حال ریموت درب های اتوماتیک بر اثر کارکرد طولانی مدت و یا استفاده نادرست ممکن است معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. برای تعمیر انواع درب های ریموت دار خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر درب ریموت دار
تعمیر درب ریموت دار

مزایا و تکنولوژی استفاده از درب ریموت دار

درب های ریموت دار ممکن است شامل انواع درب اتوماتیک باشد. در واقع اغلب درب های اتوماتیک مانند درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک اسلایدی، درب اتوماتیک بازویی، درب اتوماتیک کرکره ای و یا درب های شیشه ای را می توان مجهز به ریموت کنترل نمود.

سیستم کنترل از راه دور از طریق تکنولوژی بی سیم اقدام به ارتباط با مرکز فرمان درب نموده و فرمان باز و بسته شدن را ارسال می نماید. درب های ریموت دار موجب سهولت استفاده کاربر می شود. به عنوان مثال شما دیگر نیازی به پیاده شدن از خودرو جهت باز کردن درب پارکینگ ندارید، بلکه می توان با استفاده از ریموت آن را باز و بسته نمود.

درب های اتوماتیک مورد استفاده در فضای ورودی و خروجی مجتمع ها، درب پارکینگ، مغازه ها و سازمانها به وسیله ریموت باز و بسته می شود. پس از ارسال فرمان توسط ریموت، سیگنال های ارسال شده توسط دستگاه کنترل فرمان درب دریافت و به عملگرها منتقل می شود.

درب های ریموت دار دارای باطری ذخیره هستند که در مواقع قطع برق می توان از آن برای باز و بسته کردن درب استفاده نمود. چنانچه نیاز به تعمیر درب ریموت دار و یا تعمیر و تعویض قطعات درب اتوماتیک خود دارید، کارشناسان شرکت در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام می گردند.

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار
تعمیر درب پارکینگ ریموت دار

تعمیر درب پارکینگ ریموت دار

شرکت ما یکی از برترین و بزرگترین مراکز تعمیر انواع درب های ریموت دار و اتوماتیک در غرب تهران محسوب می شود. انواع درب های اتوماتیک، ریموت کنترل، جک درب اتوماتیک، درب های اتوماتیک ریلی، بازویی، اسلایدی، گردان و کشویی توسط تکنسین های با سابقه و مجرب در اسرع وقت تعمیر می گردد.

برای این کار تنها کافی است که با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. خدمات تخصصی شرکت ما در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب قابل ارائه است. همچنین امکان مراجعه حضوری برای مشتریان جهت تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب وجود دارد. خدمات ما قابل عرضه برای تمام مناطق شهر تهران است.

با این حال ساکنین غرب تهران به دلیل نزدیکی به محل استقرار شرکت می توانند از خدمات فوری این مرکز برخوردار گردند. تعمیر درب های ریموت دار با گارانتی معتبر و قیمت مناسب در برابر ارائه فاکتور رسمی صورت می گیرد. کارشناسان فنی این مرکز در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان و عرضه خدمات هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات قابل عرضه توسط ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 24 ساعته