تعمیر درب سکشنال یا چند تکه

یکی از انواع محبوب و پرکاربرد درب اتوماتیک، درب سکشنال یا چند تکه است. درب های سکشنال نسبت به سایر درب های اتوماتیک جدیدتر بوده و از تکنولوژی مدرن تری برخوردارند. درب سکشنال از چند تکه پنل ساخته شده که به یکدیگر متصل هستند. فواصل درب های سکشنال با ماده سیلیکون درزگیری شده لذا امکان سرقت و یا نفوذ آب و باد به داخل آن وجود ندارد.

تعمیر درب سکشنال یا چند تکه به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن به تخصص ویژه نیاز دارد. در میان پنل های درب سکشنال معمولا مواد عایق مانند پلی اورتان وجود دارد که عایق بندی قوی صوتی و حرارتی به وجود می آورد. درب های سکشنال با توجه به نوع عملکرد و نحوه باز و بسته شدن آن به درب سکشنال زیر سقفی، درب سکشنال عمودی، درب های زاویه دار، درب سکشنال صنعتی و آتش نشانی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این درب ها دارای عملکرد مشابهی است ولی نحوه باز و بسته شدن آنها متفاوت از یکدیگر است.

تعمیر درب سکشنال یا چند تکه
تعمیر درب سکشنال یا چند تکه

درب سکشنال یا چند تکه چیست و چه کاربردهایی دارد:

درب سکشنال یا چند تکه از پنل های متعدد ساخته شده است. این پنل ها می تواند به صورت پنل های افقی و  یا پنل های مستطیل شکل باشد. تنوع طرح و رنگ در درب های سکشنال بسیار زیاد است. شما می توانید طرح و رنگ درب سکشنال را مطابق با نمای ساختمان، دیوار و یا درب های ورودی داخل ساختمان انتخاب کنید.

 سیستم عملکرد درب های چند تکه به صورتی است که با کمک موتور و فنرهای مخصوص پنل ها به سمت بالا کشیده شده و در ریز سقف به صورت نود درجه قرار می گیرند. صدای بسیار کم هنگام باز و بسته شدن، ایمنی بالا، عایق بندی بسیار مناسب و حرکت نرم و روان در این درب های قابل توجه است. یکی از مزیت های مهم درب های سکشنال امکان تعبیه پنجره و درب نفر رو در میان آن است. بنابراین در واحدهای صنعتی و یا مجتمع هایی که از درب های بزرگ سکشنال استفاده می کنند، امکان در نظر گرفتن پنجره و یا درب به آسانی وجود دارد.

درب های چند تکه فضای بسیار کمی اشغال می کند به طوری که در پارکینگ و یا انبار می توان از فضای پشت درب برای پارک خودرو و یا انبارش استفاده نمود. این درب ها در مواقعی که سقف کوتاه است مانند پارکینگ مجتمع های مسکونی به صورت زیر سقفی و با زاویه نود درجه باز و بسته می شوند. در انبارها و سوله های مرتفع درب های سکشنال به صورت عمودی بالا و پایین می رود.

تعمیرات درب سکشنال یا چند تکه

درب سکشنال به صورت تکه های افقی بر روی یکدیگر قرار گرفته است. زمان باز شدن به بالا حرکت می کنند و پس از آن ۹۰ درجه می چرخند و به موازات سقف قرار می گیرند. درب اتوماتیک سکشنال برای جاهایی مناسب است که فضای کمی برای نصب درب اتوماتیک دارند. شکل کارکرد درب های زیر سقفی به این شکل است که تمام درب و به صورت کشویی به موازات سقف قرار گرفته و تمام فضای ورودی را برای عبور و خروج وسایل نقلیه باز می کند. 

درب های اتوماتیک چند تکه یا سکشنال
درب های اتوماتیک چند تکه یا سکشنال

 درب های اتوماتیک چند تکه یا سکشنال

 

نصب درب اتوماتیک از نوع سکشنال در کشورهای غربی مصرف بالایی دارند که معمولا درب و سیستم اتوماتیک را با هم به فروش می رسانند. اما درایران استقبالی ازاین سیستم نشده و ترجیح می دهند از نمونه های جایگزین دیگری استفاده نمایند. محدودیت استفاده درب های سکشنال در استفاده آن در پارکینگ های سقف است که حتما باید در پارکینگ هایی نصب شود که سقف داشته باشند.

درب های سکشنال با کاربری آسان و عملکرد مطلوبی که دارند مورد توجه زیادی قرار دارند. از طرفی تعمیرات و تامین قطعات این نوع درب ها موضوع با اهمیتی است که باید در نظر گرفته شود. چنان چه نیاز به تعمیر درب سکشنال دارید و یا اینکه به دنبال تامین قطعات درب سکشنال هستید، تنها کافی است که با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی این مرکز در اسرع وقت در محل حاضر شده و اقدام به بازدید و تعمیر درب خواهند کرد. از طرفی چنان چه نیاز به تامین قطعه و یا تعمیر در مدت زمان کوتاه دارید امکان مراجعه حضوری به محل شرکت وجود دارد.

شرکت ما در تمام روزهای هفته و تمام وقت آماده خدمات رسانی به مشتریان است. شرکت ما به پشتوانه سال ها تجربه و بهره گیری از تیم فنی مجرب و متخصص خود، بهترین خدمات را به شما عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 24 ساعته