تعمیر درب برقی

درب های برقی یا درب های اتوماتیک کاربردهای متنوعی دارند. انواع درب های برقی در بیمارستان ها، هتل ها، سازمانها و ادارات، فروشگاهها، مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، مکانهای عمومی و هر جایی که می توان درب نصب نمود بکار می رود. تعمیرات درب برقی نیاز به تخصص ویژه دارد. مهمترین مزیت دربهای برقی عدم نیاز به استفاده از نیروی دست جهت باز و بسته کردن آنهاست.

در بیمارستانها، آزمایشگاهها و مراکز درمانی دربهای اتوماتیک نقش مهمی در عدم اشاعه بیماریها و عفونت ها دارند. این در حالی است که انواع دربهای برقی گردان و اسلایدی چند تکه برای ورودی هتلها و مراکز لوکس نیز بکار می رود. با توجه به سیستم هوشمند دربهای اتوماتیک امکان خرابی آن وجود دارد. نکته مهم در مواقع نیاز به تعمیر درب برقی، مراجعه به مراکز مجاز، تعمیرگاههای تخصصی و حرفه ای است.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و خدمات پشتیبانی شبانه روزی از دیگر موارد مهم محسوب می شود. مرکز تعمیرات درب اتوماتیک با بهره گیری از تکنسین های مجرب و با تجربه برترین خدمات تخصصی را به مشتریان ارائه می نماید.

تعمیر انواع درب برقی

انواع دربهای اتوماتیک بر اثر کارکرد طولانی مدت نیاز به تعمیر پیدا می کنند. جک درب بازویی، مدار فرمان، موتور و گیربکس، سنسورهای مادون قرمز و عملگرهای حرکتی درب برخی از قطعاتی است که ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. نکته مهم این است که استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد، قطعات تقلبی و یا تعمیر غیر حرفه ای درب می تواند خطرات مالی و در برخی موارد جانی به همراه داشته باشد.

گیر کردن قسمتی از بدن و یا انگشتان لای درب، باز و بسته شدن زود هنگام و یا دیر هنگام درب و حتی نیمه بسته شدن درب پارکینگ و سایر مکانها می تواند خطرات دزدی در پی داشته باشد. همچنین دیر و زود بسته شدن درب می تواند خسارت های زیادی به شما وارد کند. با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، تعمیر درب برقی در مراکز تخصصی و مجاز اهمیت زیادی دارد. استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت به همراه خدمات گارانتی و پشتیبانی فنی از دیگر فواید مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک است. در ادامه به معرفی مرکز تخصصی تعمیر درب برقی در تهران می پردازیم.

تعمیرات درب برقی
تعمیرات درب برقی

با مراجعه به این مرکز دیگر مشکلات ناشی از تعمیرات غیر حرفه ای و استفاده از قطعات غیر استاندارد در درب اتوماتیک خود را نخواهید داشت.

تعمیر درب برقی پارکینگ

مرکز تخصصی تعمیر و نصب انواع درب های اتوماتیک ما از تیم با تجربه و حرفه ای بهره مند است. تکنسین های این مرکز دوره های مختلف آموزشی تعمیر و نصب درب های اتوماتیک را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

از طرفی قطعات اورجینال و مطرح برندهای اروپایی درب های برقی در این مرکز عرضه می شود. چنانچه محل سکونت شما در غرب تهران است می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب خود اقدام کنید. لازم بذکر است که تلاش این مرکز در جهت تعمیر و کاهش هزینه های مشتریان خواهد بود. کارشناسان این مرکز با بازدید حضوری از درب، کلیه روشهای ممکن را بررسی و بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می دهند. کلیه مراحل با هماهنگی و نظر مشتری انجام شده و در پایان فاکتور رسمی تحویل می گردد.

خدمات شرکت ما در تمام نقاط شهر تهران قابل عرضه است لذا چنانچه ساکن مناطق شمال، جنوب، شرق و مرکز تهران هستید، می توانید طی تماس با شماره های درج شده در سایت سفارش و درخواست خود را اعلام کنید. تعمیر انواع درب های اتوماتیک ریلی، کشویی، اسلایدی، گردان و بازویی در اسرع وقت توسط کارشناسان با تجربه صورت می گیرد. همچنین امکان مراجعه حضوری و تعمیر در محل شرکت و یا تعویض قطعه معیوب وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 24 ساعته